شنبه / ۲۸ تیر / ۱۴۰۴ - 19 July, 2025
 سایت گیمفا / ۱۴۰۳/۰۷/۰۴

درس‌های طراحی بازی از یک آسانسور آزاردهنده در هتل

درس‌های طراحی بازی از یک آسانسور آزاردهنده در هتل
در این مقاله، نویسنده‌ی وبسایت TheGamer با بیان تجربه‌ی خود، از اهمیت نشانه‌های بصری و شهودی کوچک اما مهم در دنیای بازی‌ها می‌گوید. هفته گذشته برای دیدن یک بازی جدید، به یک کشور خارجی سفر کردم. نمی‌توانم چیزی را که در مورد بازی دیدم تا یک ماه دیگر به شما بگویم، متاسفم. اینها قوانین هستند.