میلی بابی براون میگوید پس از پایان سریال Stranger Things برای مدتی دچار افسردگی شد. براون در یک مصاحبه گفت پس از اتمام سریال Stranger Things احساس افسردگی میکرد و کل ماه ژانویه را صرف تماس با اعضای گروه بازیگران کرده تا اگر سوءتفاهم یا دلخوری میانشان وجود داشته، آنها را برطرف کند. او گفت: