پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت گیمفا / ۵ ساعت قبل

میلی بابی براون: پس از پایان سریال Stranger Things دچار افسردگی شدم | گیمفا

 میلی بابی براون: پس از پایان سریال Stranger Things دچار افسردگی شدم | گیمفا
میلی بابی براون می‌گوید پس از پایان سریال Stranger Things برای مدتی دچار افسردگی شد. براون در یک مصاحبه گفت پس از اتمام سریال Stranger Things احساس افسردگی می‌کرد و کل ماه ژانویه را صرف تماس با اعضای گروه بازیگران کرده تا اگر سوءتفاهم یا دلخوری میانشان وجود داشته، آن‌ها را برطرف کند. او گفت: