در حالی که GTA 6 تاکنون تنها برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس معرفی شده، گزارشی تازه ادعا میکند نسخه نینتندو سوییچ ۲ نیز در دست توسعه قرار دارد و احتمالا در سال ۲۰۲۷ روانه بازار خواهد شد. براساس اطلاعات منتشرشده از سوی اینسایدر صنعت بازی با نام نش ویدل (Nash Weedle)،