مجیدرضا حریری گفت: تاکنون حدود ۶۰ درصد پسته صادراتی ایران به مقصد چین صادر میشده است، ۱۰۰ درصد انجیر صادراتی ایران به چین میرود و یکی از بزرگترین بازارهای فروش زعفرانی ایرانی چین است و علاوه بر اینها گلاب و فرشهای دستباف و ماشینی نیز کالاهایی هستند که در یک دهه گذشته بر تقویت صادرات آنها به چین تمرکز شده است و این جریان هنوز ادامه دارد؛ در سال جاری اتاق ایران و چین بنا دارد تمرکز خود را بر صادرات شیرینی و شکلات، محصولات چرمی، گیاهان دارویی و مواد شوینده و بهداشتی افزایش دهد و در صورت موفق بودن …