به طور معمول، در زمان افتتاح حساب در بانکها، کارمندان بانک مشتریان را در مورد خدمات مختلف، از جمله خدمات پیامکی، آگاه میکنند و مشتریان میتوانند انتخاب کنند که آیا میخواهند از این خدمات استفاده کنند یا خیر. اما در مورد بانک رسالت، این موضوع کمی متفاوت است. بانک رسالت، اگرچه دارای شعب فیزیکی است، اما مشتریان برای افتتاح حساب مجبورند از اپلیکیشن این بانک استفاده کنند. لذا بر اساس اطلاعات فعلی، باید به شیوهنامه و قوانین بانک رسالت مراجعه کرده و دستورالعملهای مربوط به کارمزد خدمات پیامکی را بررسی …