سه شنبه / ۱۸ آذر / ۱۴۰۴ - 9 December, 2025
 سایت هم میهن / ۱۴۰۴/۰۶/۲۹

تب لبوبو در نزاع ایرانی‌‏ها/گفت‌‏‏وگو با تقی آزاد‌ارمکی درباره ریشه‏‌ها و پیامدهای تب بالای مصرف نمایشی و احساسی کالاهای فرهنگی در جامعه ایران به‏ بهانه محبوبیت یک عروسک

تب لبوبو در نزاع ایرانی‌‏ها/گفت‌‏‏وگو با تقی آزاد‌ارمکی درباره ریشه‏‌ها و پیامدهای تب بالای مصرف نمایشی و احساسی کالاهای فرهنگی در جامعه ایران به‏ بهانه محبوبیت یک عروسک
۹ سال پیش، کیسینگ لانگ شخصیت لبوبو را طراحی و شرکت چینی پاپ‌مارت نیز از سال ۲۰۱۸ تولید و عرضه انبوه آن را شروع کرد.