شهردار تهران گفت:هر کس هر چه میگوید، باید نزد خدا پاسخگو باشد. بنده نه با کسی برای رد صلاحیتها صحبت کردهام، نه آن را دنبال کردهام و نه چنین کارهایی برایم ارزشی دارد. تمام وقت خود را صرف خدمت به مردم کردهام و فکر میکنم خدمت به مردم پاسخ خود را از خدا خواهد گرفت.