شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری همشهری‌آنلاین / ۲ ساعت قبل

اسرائیل پشت حمله سایبری به بانک‌های ایران بود | هدف، به‌هم‌زدن توافق ایران و آمریکا بود | این حمله همزمان با آزادسازی دارایی‌ها انجام شد

 اسرائیل پشت حمله سایبری به بانک‌های ایران بود | هدف، به‌هم‌زدن توافق ایران و آمریکا بود | این حمله همزمان با آزادسازی دارایی‌ها انجام شد
روزنامه تلگراف به نقل از منابع امنیتی مدعی شد حمله سایبری اخیر به چند بانک ایرانی احتمالا توسط گروه هکری «گنجشک درنده» انجام شده و هدف آن ایجاد اخلال در روند توافق میان تهران و واشنگتن بوده است.