شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری همشهری‌آنلاین / ۱۴۰۴/۱۱/۲۹

محرومیت ۴ ساله برای ۲ ملی پوش کشورمان | فوتبالیست دوپینگی داریم؟

 محرومیت ۴ ساله برای ۲ ملی پوش کشورمان | فوتبالیست دوپینگی داریم؟
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران، «مائده امیری» از رشته کوراش و «محمد عباسی» ورزشکار رشته کانو را به‌ دلیل نقض مقررات ملی مبارزه با دوپینگ، از فعالیت در تمامی حوزه‌های ورزشی محروم کرد.