آموزش و پرورش تمام دانشآموزان را فرزندان ایران میداند و تفاوتی میان آنها قائل نیست. همه آنها فرزندان ما هستند. به همه آنها کمک کردیم و درآینده هم کمک میکنیم. کشورهای بیگانه هیچوقت خیرخواه ما نخواهند بود و هیچوقت از امکانات خودشان به نفع ما استفاده نخواهند کرد.