شهردار تهران: به اعتقاد من، آنچه دارد اتفاق میافتد، بخشی از یک سناریو برای کشور است. نسبت به آن همه باید حساس باشند و دقت داشته باشند و مواجهه منطقی کنند. افراط و تفریط خوب نیست. باید مواجهه منطقی داشته باشند تا بتوان این کار را به نحو احسن انجام داد.