پزشکیان: ما هستیم که درست خدمت نمیکنیم و مردم ناراضی هستند | وقتی با مردم فاصله پیدا کنیم آنها از دستمان عصبانی میشوند
رئیسجمهور گفت: مردم وقتی نگران و ناراضی هستند، از مدیران ناراضی هستند، آیا ما در فکر دغدغههای مردم هستیم، اگر در این فکر باشیم که امروز سر کار میآییم مشکل مردم را حل کنیم، راه را پیدا میکنیم، اگر فقط برای جلسه در اتاقهای بزرگ و صرف هزینه بیاییم که نمیشود.