شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری همشهری‌آنلاین / ۱۴۰۵/۰۳/۱۶

بیانیه مهم درباره نقض مستمر آتش‌بس توسط آمریکا

 بیانیه مهم  درباره نقض مستمر آتش‌بس توسط آمریکا
وزارت خارجه در بیانیه ای اعلام کرد: تعرض نظامی آمریکا به تأسیسات راداری و نظارت ساحلی در سیریک و جزیرۀ قشم، نقض آشکار آتش‌بس ۱۹ فروردین و تجاوز به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران است.