بقایی در تلویزیون همشهری: دست آمریکاییها را در مذاکرات خواندهایم | ضرورتی بر عکس گرفتن و دست دادن با آمریکاییها نمیبینیم
سخنگوی وزارت خارجه گفت: آن چیزی که برای ما مهم است، این است که ایران بتواند به صورت آزادانه به داراییهایش دسترسی داشته باشد و بتواند مطابق تشخیص خود و بر اساس صرفه و صلاح کشور، از این اموال برای تامین کالاهای مورد نیاز کشور استفاده کند.