مدیرعامل شرکت واگنسازی تهران با اشاره به افزایش تعداد واگنهای قرارداد با چین به هزار و ۷۱ دستگاه، گفت: با این اقدام ظرف پنج سال تعداد واگنها به دو هزار و ۵۰۰ دستگاه خواهد رسید. نمیتوان تحریمها را در نحوه و سرعت انجام اقدامات بیاثر دانست،اما ما را متوقف نمیکند.ما خود را موظف به تولید میدانیم.