یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری همشهری‌آنلاین / ۲ ساعت قبل

سردشت، ۳۹ سال بعد از بمباران شیمیایی | سردشت نماد مظلومیت ایران است 

 سردشت، ۳۹ سال بعد از بمباران شیمیایی | سردشت نماد مظلومیت ایران است 
بمباران شیمیایی شهر مرزی سردشت فجیع‌ترین تهاجم شیمیایی در تاریخ جنگ‌های بشر است. هنوز پس از گذشت ۳۹ سال صدای خس‌خس سینه مصدومان این فاجعه شنیده می‌شود. ۷ تیر بهانه‌ای است تا از وضعیت مصدومان شیمیایی این حادثه خبر بگیریم.