دهههشتادیها رشد را به ماندگاری ترجیح میدهد؛ 4 راهکار برای همکاری بهتر با نسل زد
دوران سالها ماندن در یک سازمان، گذشته است. نسل پدربزرگها و مادربزرگهای ما به این افتخار میکردند که در تمام دوران حرفهای خود با یک شرکت مرتبط بودهاند و وفاداری و تعهد شدید خود را نشان میدادند. سپس نسل ایکس وارد بازار کار شد و حدود ۱۰ تا ۱۵ سال را در یک شرکت گذراند؛ بدون آنکه به تغییر سمت و موقعیتش بیندیشد. نسل هزاره نیز به نوبه خود با ایده سه تا پنج سال کار در هر شرکت، وارد عرصه کار شدند و به تدریج زمان ماندگاری در سازمانها کوتاه و کوتاهتر شد.