فروش رم لپ تاپالمنت رطوبتی هوشمنددستگاه سی ان سینرم افزار حسابداری پارمیس

اطلاعات مردم در ۱۹۷ محرمانه می‌ماند | شکایت یا تقدیر از پلیس را گزارش کنید
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، شاید برای شما هم سوال باشد که اگر از رفتار یک مأمور پلیس شکایت داشته باشیم باید به کجا مراجعه کنیم و یا چگونه می‌توانیم خوش رفتاری یک مأمور در پیگیری یک پرونده انتظامی را به مقام بالادستی اطلاع رسانی کنیم تا از آن مأمور تقدیر شود. چه مرجعی مسئول رسیدگی به این نوع تخلفات هست و آیا اصلاً مردم می‌توانند در بررسی تخلفات پلیس و نیروهای انتظامی نقشی داشته باشند یا خیر؟ جواب این مسئله کاملاً مشخص هست شما می‌توانید از طریق سامانه ۱۹۷ انتقادات، شکایات و یا تقدیر از عملکرد پلیس را به گوش مسئولان ناجا برسانید. سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در همین راستا  اظهار کرد: شهروندانی که از نحوه عملکرد و یا برخورد پلیس شکایاتی دارند، می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۹۷(مرکز نظارت همگانی ناجا) شکایت خود را مطرح کنند. وی افزود: شکایات مردمی از مأموران نیروی انتظامی و نحوه عملکرد آن‌ها در موضوعات مختلف به خصوص طرح افزایش امنیت اجتماعی، ثبت، دسته‌بندی و بررسی می‌شود و اگر خطای مأموران پلیس اثبات شود، با متخلفان برخورد قانونی می‌شود. رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: سامانه ۱۹۷ خدماتی بدون هزینه است که مردم با گذاشتن پیام خود بر روی این شماره، با دادن آدرس و مشخصات می‌توانند پیگیر شکایات خود از عملکرد پلیس و ارگان‌های مربوطه باشند. سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه وظیفه اصلی ۱۹۷، رسیدگی به شکایات مردم است، ادامه داد: چنانچه مردم در مورد خدمات مأموران در کلانتری‌ها، پیشنهاد تشویق از ماموری، انتقاد از عملکرد یک کلانتری و یا مأموران آن و دیگر موارد شکایت یا انتقادی دارند می‌توانند با این سامانه تماس بگیرند. وی خاطرنشان کرد: اما این سامانه تنها برای دریافت شکایات و انتقادات نیست و شهروندان می‌توانند عملکرد مثبت یک مأمور در پیگیری پرونده، خوش رفتاری مأموران ناجا و دیگر موارد مثبت را هم به این سامانه گزارش دهند رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان تاکید کرد: شهروندان مطمئن باشند اطلاعاتشان نزد ۱۹۷ محرمانه می‌ماند. کد خبر 600076