چهارشنبه / ۸ مرداد / ۱۴۰۴ - 30 July, 2025
 سایت ایبنا / ۱۴۰۴/۰۱/۱۰

نظرسنجی دانشگاه میشیگان: کاهش بیش از ۲۸ درصدی شاخص احساسات مصرف‌کنندگان در آمریکا

نظرسنجی دانشگاه میشیگان: کاهش بیش از ۲۸ درصدی شاخص احساسات مصرف‌کنندگان در آمریکا
با افزایش نگرانی‌های تورمی به دلیل طرح‌های تعرفه‌ای ترامپ، شاخص احساسات مصرف‌کنندگان، ۱۱.۹ درصد ماهانه و ۲۸.۲ درصد به صورت سالانه کاهش یافت.