پنجشنبه / ۲ مرداد / ۱۴۰۴ - 24 July, 2025
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۰۲/۲۸

منشور تحول روابط عمومی ایران تدوین شد

منشور تحول روابط عمومی ایران تدوین شد
منشور تحول روابط عمومی ایران با هدف ایجاد تحول بنیادین در روابط عمومی و ارتقای جایگاه آن در سازمان‌ها و جامعه، توسط متخصصان روابط عمومی کشور تدوین و منتشر شد. این منشور که شامل ۹ ماده است، چارچوبی جامع برای ارتقای عملکرد، اثربخشی و مدیریت نظام ارتباطات سازمان‌ها (اعم از دولتی، نیمه دولتی و خصوصی) ارائه می‌دهد.