چهارشنبه / ۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 23 July, 2025
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۳/۰۵/۲۳

علی‌اکبر همتی‌نژاد از داستان شکل‌گیری تین‌تن می‌گوید

علی‌اکبر همتی‌نژاد از داستان شکل‌گیری تین‌تن می‌گوید
برند تین تن با تمرکز بر تولید دراژه‌های شکلاتی سلامت‌محور، اقدام به حذف رنگ‌های مصنوعی و کاهش شکر در محصولات خود کرده است. اقدامی که ریشه در دغدغه‌ای پدرانه دارد. در این مصاحبه با دکتر علی اکبر همتی‌نژاد، مدیر تحقیق و توسعه (R D) تین تن درخصوص این داستان رنگی صحبت کرده‌ایم.