یکشنبه / ۲۹ تیر / ۱۴۰۴ - 20 July, 2025
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۳/۰۳/۰۸

انتشار گزارش رتبه‌بندی حضور برندها در شبکه‌های اجتماعی؛ ایرانسل در صدر

انتشار گزارش رتبه‌بندی حضور برندها در شبکه‌های اجتماعی؛ ایرانسل در صدر
گزارش منتشر شده در خصوص رفتار ایرانیان در شبکه‌های اجتماعی، حاکی است که در سال 1402، اپراتورهای ارتباطی بالاترین رتبه‌های شاخص «آگاهی از برند» را در کشور دارند و در میان اپراتور‌ها، ایرانسل با اختلاف، در رتبه نخست جای گرفته است.