یکشنبه / ۲۹ تیر / ۱۴۰۴ - 20 July, 2025
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۳/۰۶/۰۳

گردشگری سلامت ایران در بحران و رکود: نبود سرمایه‌گذاری در آموزش، برندینگ و بازاریابی جهانی!

گردشگری سلامت ایران در بحران و رکود: نبود سرمایه‌گذاری در آموزش، برندینگ و بازاریابی جهانی!
کارشناسان معتقدند گردشگری سلامت در ایران با وجود خدمات با کیفیت و هزینه‌های بسیار پایین، هنوز کارنامه قابل قبولی ندارد و از قافله رقبای جهانی عقب افتاده است. شاید مهمترین گره‌های موجود در مسیر گردشگری سلامت کشور نبود آموزش، نداشتن برندینگ، بازاریابی و تبلیغات است.