چهارشنبه / ۲۵ تیر / ۱۴۰۴ - 16 July, 2025
 خبرگزاری ایلنا / ۴۴ ساعت قبل

کتاب محصولی فرهنگی با تفکر صنعتی/ ناشر باید مخاطب بسازد؛ مخاطب‌شناسی رمز بقا در بازار بی‌ثبات کتاب

کتاب محصولی فرهنگی با تفکر صنعتی/ ناشر باید مخاطب بسازد؛ مخاطب‌شناسی رمز بقا در بازار بی‌ثبات کتاب
عزیز محسنی در نشست «مدیریت پروژه‌های انتشاراتی» مطرح کرد که کتاب مانند هر کالای تولیدی نیازمند طراحی پروژه، مدیریت و شناخت مخاطب است. تا زمانی که ناشر یا مؤلف نتواند پاسخ دهد که چرا مردم باید کتابش را بخرند، نباید اثری تولید شود.