مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: سیلاب 2 نفر از کارکنان شرکتهای نفتی مستقر در منطقه ویژه صنایع انرژیبَر پارسیان را بر اثر بیاحتیاطی دچار سانحه کرد. با تلاش نیروهای امدادی، یکی از این 2 نفر نجات یافت، اما نفر دوم با وجود انتقال به بیمارستان، جان خود را از دست داد.