پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۱/۲۸

چرا عضله‌سازی برای زنان مهم است؟

 چرا عضله‌سازی برای زنان مهم است؟
سال‌ها به زنان گفته می‌شد هدف اصلی تناسب اندام، لاغر بودن است. اما امروز نگاه‌ها تغییر کرده است. اکنون تمرکز از «فقط لاغر بودن» به «قوی بودن» رسیده؛ یعنی داشتن عضلات سالم، بدن توانمند و متابولیسم فعال.