رییس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت با تاکید بر استمرار اقدامات پیشگیرانه، از رصد و کنترل بیماریهای منتقلشونده از طریق آب و غذا در مناطق آسیبدیده خبر داد و مردم را به مراقبت از سلامت خود و مراجعه فوری به مراکز بهداشتی در صورت مشاهده علائم بیماری دعوت کرد.