یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۲ ساعت قبل

سطح داخلی‌سازی واگن هیچ‌گاه از ۳۰ درصد فراتر نرفته است

 سطح داخلی‌سازی واگن هیچ‌گاه از ۳۰ درصد فراتر نرفته است
مدیرعامل شرکت واگن‌سازی تهران با بیان اینکه سطح داخلی‌سازی واگن هیچ‌گاه از ۳۰ درصد فراتر نرفته بود، گفت: با هدف‌گذاری صورت گرفته، داخلی‌سازی واگن‌های وارداتی از ۳۰ به ۵۰ درصد رسید و در کنار آن تولید واگن‌های داخلی نیز آغاز شد.