حبیب ایلبیگی در جلسه شورای عالی سینمای استان مرکزی با اشاره به شکوفایی سینما با آغاز نهضت پردیسسازی در کشور، از برنامهریزی موسسه سینماشهر برای احیای سالنهای سینما در شهرهای بالای یکصدهزار نفر جمعیت فاقد سینما بر اساس کلان برنامه مردمیسازی و عدالت فرهنگی خبر داد.