حمله بیسابقه مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان: فردا قراردادتان را فسخ کنید!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از شکست مقابل چادرملو و از دست رفتن سهمیه آسیایی، با انتقاد شدید از عملکرد بازیکنان، آنها را مقصر این ناکامی دانست و گفت برخی از آنها اگر به هواداران احترام میگذارند، بهتر است قرارداد خود را فسخ کنند.