تعامل سازنده میان دادگستری تهران و کانون وکلای مرکز وجود دارد
قائممقام رئیسکل دادگستری تهران گفت: در دورههای اخیر و خصوصا طی ماههای گذشته با حضور هیئت مدیره جدید کانون وکلای مرکز، شاهد شکلگیری روابط صمیمانهتر و سازندهتری میان کانون وکلا و دادگستری تهران بودهایم.