قرارداد ایجاد مرکز لجستیکی قزاقستان در بندر شهید رجایی امضا شد
قرارداد سرمایهگذاری و ایجاد مرکز لجستیکی جمهوری قزاقستان در پسکرانه بندر شهید رجایی با حضور محمد شکیبینسب، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و اون تالپ اونالبایف، سفیر جمهوری قزاقستان در تهران، به امضا رسید.