پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۱/۲۹

افتتاح طرح افزایش ظرفیت ایستگاه پمپاژ ام‌الدبس با حضور وزیر نیرو؛ ارتقای آبرسانی به ۷ شهر خوزستان

 افتتاح طرح افزایش ظرفیت ایستگاه پمپاژ ام‌الدبس با حضور وزیر نیرو؛ ارتقای آبرسانی به ۷ شهر خوزستان
عباس علی‌آبادی، وزیر نیرو، در دومین روز سفر خود به خوزستان با حضور در ایستگاه پمپاژ شهدای فتح‌المبین (ام‌الدبس)، طرح افزایش ظرفیت این ایستگاه و خطوط انتقال آب را با اعتباری بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد ریال افتتاح کرد؛ طرحی که یکی از حلقه‌های مهم پروژه بزرگ آبرسانی غدیر به شمار می‌رود.