جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۰/۱۱

ناوگان اورژانس هرمزگان تقویت شد؛ ۶ آمبولانس جدید در خدمت مناطق حادثه‌خیز +فیلم

 ناوگان اورژانس هرمزگان تقویت شد؛ ۶ آمبولانس جدید در خدمت مناطق حادثه‌خیز +فیلم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به تحویل ۶ دستگاه آمبولانس جدید به پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ استان گفت: این تجهیزات با هدف کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار و ارتقای پوشش خدمات فوریت‌های پزشکی، به‌ویژه در مناطق دورافتاده و کم‌برخوردار، به چرخه خدمت‌رسانی اضافه شده است.