نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس، پرداخت بیش از ۷ همت از مطالبات داروخانهها و مراکز درمانی در قالب طرح دارویار را اقدامی برای حفظ پایداری نظام سلامت و جلوگیری از ایجاد اختلال در روند خدمات رسانی به مردم دانست و تاکید کرد که روند پرداخت مطالبات داروخانهها و مراکز درمانی باید بهصورت منظم و پایدار، تداوم یابد.