پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۰۹/۳۰

مسمومیت 3 نفر در اصلاندوز با گاز مونوکسیدکربن

 مسمومیت 3 نفر در اصلاندوز با گاز مونوکسیدکربن
روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل اعلام کرد: 3 نفر در یکی از روستاهای شهرستان اصلاندوز دچار گازگرفتگی شده و در این راستا به علت مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن راهی بیمارستان شدند.