پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۱/۰۸

دورخیر آمریکا برای حضور در بگرام خطرناک است

 دورخیر آمریکا برای حضور در بگرام خطرناک است
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر آمریکایی‌ها در حال دورخیز هستند که بگرام را بگیرند. این مسئله بسیار خطرناک است؛ هم برای ایران، هم برای روسیه، چین و پاکستان خطرناک است و هم برای خود افغانستان.