یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۸ ساعت قبل

نماینده بندرعباس: تردد خودروهای پلاک کیش و قشم حق مردم هرمزگان بود که امروز محقق شد

 نماینده بندرعباس: تردد خودروهای پلاک کیش و قشم حق مردم هرمزگان بود که امروز محقق شد
نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، بندرخمیر و بوموسی در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از مسئولان دولت و استان هرمزگان برای اجرای طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد کیش و قشم در سراسر استان، این اقدام را تحقق یکی از مطالبات دیرینه مردم دانست و تأکید کرد: خدمت به مردم و اجرای عدالت باید محور تصمیم‌گیری مسئولان باشد.