افزایش خروجی آب از سد دز/بارندگی اندیمشک طی ۵۰ سال اخیر بیسابقه بوده است
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: دبی خروجی سد دز برای کنترل مخزن این سد و آمادگی برای مهار آورد آب ناشی از بارندگیهای پیش رو، از امروز پنجشنبه به ۳۰۰ متر مکعب در ثانیه و در روزهای آینده تا ۵۰۰ مترمکعب افزایش مییابد.