قطعی 24 ساعته آب در شهرستانهای غربی هرمزگان از شامگاه جمعه 5 تیر
شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان با صدور اطلاعیهای اعلام کرد: بر اثر شکستگی در خطوط ایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی محرم، آب شرب مشترکان در شهرستانهای پارسیان، بندرلنگه و بستک از شامگاه امروز جمعه 5 تیر ماه 1405 به مدت 24 ساعت قطع خواهد شد.