یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: تهدید ترامپ برای هدف قراردادن زیرساختهای انرژی ناشی از شکستاش در تنگه هرمز است و حیثیت آمریکا به لحاظ نظامی عملاً از بین رفته است. امیدواریم پایان این جنگ، پایان حضور آمریکا در منطقه بهعنوان حداقل دستاورد باشد.