کارگران شرکتی شهرداری چابهار: از حقوق علیالحساب خستهایم/ نه تعاونی مصرف داریم نه خدمات درمانی
کارگران شرکتی شهرداری چابهار از تداوم بینظمی در پرداخت مطالبات مزدی و بیمهای خود خبر میدهند و میگویند: در سال ۱۴۰۵ حقوق آنان هر ماه بهصورت علیالحساب پرداخت میشود و بخشی از معوقات مزدی همچنان پرداخت نشده است.