سطح داخلیسازی واگن هیچگاه از ۳۰ درصد فراتر نرفته بود
مدیرعامل شرکت واگنسازی تهران با بیان اینکه سطح داخلیسازی واگن هیچگاه از ۳۰ درصد فراتر نرفته بود، گفت: با هدفگذاری صورت گرفته، داخلیسازی واگنهای وارداتی از ۳۰ به ۵۰ درصد رسید و در کنار آن تولید واگنهای داخلی نیز آغاز شد.