مسمومیت 46 نفر با گاز مونوکسیدکربن در شهرک صنعتی گنبد استان همدان
رئیس اورژانس پیشبیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از وقوع حادثه گازگرفتگی در این استان خبر داد و گفت: بر اثر نشت گاز مونوکسیدکربن در شرکت صنعتی گنبد همدان 46 نفر مسموم شدند.