رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: قزاقستان بالغ بر ۲۰ میلیون تن در سال برداشت گندم دارد که حدود ۱۳ میلون تن آن مازاد است. در صورتی که چند واحد آردسازی همت کنند و گندم مازاد قزاقستان را خریداری و پس از تهیه آرد به کشورهای دیگر صادر کنند، ارزشافزوده بسیار بالایی ایجاد خواهد شد.