شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۵/۰۳/۱۰

ترامپ: پس از بازگشایی تنگه هرمز و حل پرونده هسته‌ای، از منطقه خارج می‌شویم

 ترامپ: پس از بازگشایی تنگه هرمز و حل پرونده هسته‌ای، از منطقه خارج می‌شویم
رئیس‌جمهور آمریکا با این ادعا، که واشنگتن به دستیابی به یک «توافق بسیار خوب» با جمهوری اسلامی ایران نزدیک شده، اعلام کرد نیروهای آمریکایی پس از بازگشایی تنگه هرمز و حل‌وفصل پرونده هسته‌ای ایران، از منطقه خارج خواهند شد.