کمک شش میلیارد ریالی اتاق بازرگانی هرمزگان به سیلزدگان بارندگیهای اخیر استان
در پی بارندگیهای شدید و وقوع سیلاب در برخی نقاط استان هرمزگان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان با اقدامی سریع و مسئولانه، مبلغ شش میلیارد ریال به منظور حمایت از سیلزدگان شهرستانهای قشم، میناب و سیریک اختصاص داد.