ابلاغ دستورالعمل ارزشیابی عملکرد مدیران شهرداری تهران
در راستای ارتقای بهرهوری سازمانی، بهبود کیفیت تصمیمگیریهای مدیریتی و توسعه شایستگیهای حرفهای مدیران، «دستورالعمل ارزشیابی عملکرد مدیران شهرداری تهران» از سوی مجید باقری، معاون شهردار تهران ابلاغ شد.