پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۰/۰۹

جریمه ۵۳ هزار راننده تهرانی در پاییز برای استفاده از تلفن همراه

 جریمه ۵۳ هزار راننده تهرانی در پاییز برای استفاده از تلفن همراه
پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بیش از ۵۵۸ هزار موتور سیکلت بعلت عدم استفاده از کلاه ایمنی، بیش از ۵۳ هزار خودرو بدلیل استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی و بیش از۵۵۰ هزار خودرو به دلیل نبستن کمربند ایمنی در سه ماهه پاییز در پایتخت اعمال قانون شدند.