مدیر کل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از اجرای دستورالعملهای تغذیهای در شرایط بحران و جنگ خبر داد. این اقدامات شامل فعالیتهای آموزشی گسترده، توزیع پیامهای خود مراقبتی و تابآوری تغذیهای، و پایش روزانه خدمات در دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور است.